Monday, August 16, 2010

Psycho Rally

i was invited to attend the first ever Psycho Rally at Lake Saiko, in Yamanashi Japan this past Saturday. even though this was the first year for the rally, there were about 80 people who showed up. i had a great time and got to meet a lot of friendly folks. awesome event!!!

この前の土曜日に山梨県の西湖で私は一回目のPsycho Rallyに出席するよう誘われました。今年はこのラリーの最初ですが、80人以上来ました。すごく楽しい時間を過ごしました。そして、多くの優しい人と交流できて、本当に嬉しかったです。本当に最高でした!





No comments:

Post a Comment